Retourneren

Het is mogelijk om een product te retourneren. Je kunt contact met onze klantenservice opnemen om je retour aan te melden. Wij zorgen er dan voor dat je de bestelling op een snelle en correcte manier kunt retourneren.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Binnen de zichttermijn van 14 dagen is het mogelijk om te retourneren. De kosten voor het terugzenden van de retourzending dienen door de besteller te worden bekostigd. Producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking en/of aard van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen.


Tot wanneer kan ik het product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het product te retourneren. Wij vragen je rekening te houden met het volgende:

  • Cosmetische artikelen mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking
  • Persoonlijke verzorgingsartikelen mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking
  • CD’s en DVD’s mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking (plastic mag niet verwijderd zijn)
  • Producten met een persoonlijke opdruk mogen niet geretourneerd worden
  • Food producten mogen niet geretourneerd worden
  • Cadeaukaarten kunnen niet geretourneerd worden


Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je hebt gedaan. De terugbetaling vindt plaats in 14 dagen en geschiedt op dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald. Heeft u bijvoorbeeld betaald met een cadeaukaart, krijgt u het saldo op uw cadeaukaart retour.